Subject: Narva linn, Elektrijaama tee 50/90 ja lähiala detailplaneeringust
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 10:59:25 +0300

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet teatab
Elektrijaama tee 50, Elektrijaama tee 90 ja lähiala detailplaneeringu
eelnõu/eskiisi avaliku väljapaneku korraldamisest alates 2. augustist kuni
2. septembrini 2025.

Avaliku väljapaneku jooksul on planeeringu materjalid elektrooniliselt
kättesaadavad
<https://NarvaLK.quickconnect.to/d/s/xYPGHbGyBrRoHHUhLes06fGgUKDdS2HE/US2-
sfIPaZ8d3-Wz_Ykrvkju7_CTMY1S-DbGgx1A8UQw> lingil, Narva linna
<http://www.narva.ee/> kodulehel ja ameti  <http://www.narvaplan.ee/>
kodulehel ning paberkandjal Narva Linnavalitsuse valvelauas aadressil
Peetri plats 5 (E 08.00-18.00, T-N 08.00-17.00, R 08.00-16.00, v.a lõuna
12.00-13.00). Spetsialisti konsultatsioonile saab esmaspäeviti 13.00-17.00
ning kolmapäeviti 10.00-12.00 ja 13.00-16.00. Arvamusi planeeringu kohta
saab esitada Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Ameti postiaadressile
Peetri plats 5, 20308 Narva linn või e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Avaliku väljapaneku
jooksul on igal isikul õigus avaldada oma arvamust.

Samuti korraldab amet detailplaneeringu eelnõu/eskiisi avaliku väljapaneku
tulemuste avaliku arutelu 4. septembril 2025 kell 16.00 Narva
Linnavalitsuse konverentsisaalis (Peetri plats 5).

Detailplaneeringu algatamise ettepaneku on esitanud Enefit Power AS.
Planeeringuala suurus on ca 22,4 ha ning see asub Elektrijaama linnaosas.
Detailplaneeringu koostamise eesmärk on Elektrijaama tee 50 ja
Elektrijaama tee 90 katastriüksusest eraldiseisvate kruntide moodustamine,
maakasutuse juhtotstarbe muutmine ja täpsustamine, juurdepääsuteede
lahendamine ning ehitusõiguse määramine. Planeeringuga peab täiendavalt
määrama Elektrijaama tee 50 kinnistul olemasoleva hoonestuse seadustamise,
korrastamise ja edaspidise kasutamise ning ehitustingimused.
Detailplaneeringuga tuleb lisaks lahendada juurdepääsu võimalused Balti
Elektrijaama teenindava jahutusvee kanali kallastele kanali teenindamise
ja puhastamise eesmärgil. Detailplaneering on Narva linna üldplaneeringut
muutev maakasutuse juhtotstarvete osas.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]